söndag 5 juni 2011

Varmt och skön!!

Vilket underbart väder det har varit under helgen gillas skarpt av både mej och Hälg.I torsdags tog Marion en tur i skogen med Hälge han sköter sej toppen,fredag red jag i ridhuset det var för varmt att rida i paddocken kämpade att sitta ner avslappnat i galoppen och i dag gick det riktigt bra kunde inte låta bli att prova lite galoppöppna det gick några steg men Hälge blev gott sur tyckte väl att det var för jobbigt och det är ju jobbigt men var bara tvungen att prova ;)lördag fick han en vilodag då det var tävlingar på klubben och jag hjälpte till i cafeterian halva dagen och på kvällen jobbade jag,i dag söndag red Jessica och jag ut en tur i skogen det var riktigt skön och jag tror att hästarna var nöjda,Ha de gott Isa

1 kommentar:

  1. Ja, visst har det varit underbaaart väder!!! Härligt att ha ridhus kan jag tänka mig, lite svalare där antar jag :)

    SvaraRadera