fredag 24 juni 2011

Trevlig Midsommar !!!

Hej Hälge har blivit riden både ut och i manegen,Marion hopptränade i Tisdags för Ica och det hade gått så bra,kul jag jobbade så jag fick inte sett eller filma dom synd .Har provat en bättre begagnad dressyrsadel 16 tum eftersom jag tycker att den andra är för stor har ju svårt att sitta ner i traven då jag bara studdsar runt i den men denna verkar vara bättre men jag skulle vilja att det var mera bossor för knäna, dom som är på sadeln är väldigt små, men det går kanske att sätta på större,i dag får han vila på betet då tiden inte riktigt räcker till för att rida men i morgon blir det en tur på han,ha de Isa

2 kommentarer:

  1. Du med din lilla rumpa borde gott & väl passa i en 16 tum... ;)))
    Hoppas du hade en underbar midsommar, trots det eländiga vädret!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Ja du Jennie har ju inte så stor rumpa så 16" passar mej bra ;)Hade en lugn och fin midsommar med god mat å dryck,hoppas ni hade det bra oxå,kram Isa

    SvaraRadera