lördag 11 juni 2011

Hälge i vintras lite rundare,skall ta ny kort på han.

Hälge första dagen jag hade honom.



Hej alla som nu läser på min blogg ;) I dag har vi tränat för Pernilla,vi tränar mycket på att rama in han och det blir ju bättre å bättre,Pernilla satt upp på han och tog igenom en del och jag bara satt å njöt av att se hur underbart fint min häst gick,han blir så vacker när han arbetar i rätt form och Pernilla är så duktig på att få fram detta,så när det var dax för mej att rida gick han som en dröm ,herregud vad den hästen är ljuvlig.Tyvärr hade jag ingen som filmade men det var ju inget att göra åt i morgon ska han få massage igen så då vet jag inte om han är ridbar ;)).Ha de bra Isa

1 kommentar:

  1. Hej

    Grann han är, din älg.=)

    Här blir det nog bra snart igen. Har ju tre galningar som livar upp tillvaron och distraherar.
    Att fota är också ett bra sätt att distrahera sig på. Lätt att glömma kroppen en stund då.>D

    Hoppas allt är väl med dig.

    Mvh Jenny

    SvaraRadera