fredag 3 juni 2011

Sagohästen♥

Har ridit ett mastigt pass i dag, mastigt för både hästen och mej ;) Jag har ju så svårt att sitta ner i galoppen så det har jag tränat på i dag ( stackars Hälge ) men skam den som ger sej, i dag gick det ju riktigt bra, kändes bra i alla fall, sen hur det såg ut vet jag ju inte ,eftersom jag var själv ;) Passade oxå på att rida öppna i galoppen det gick några steg Hälge blev gott sur, för det var ju jättejobbigt tyckte han, men några steg blev det i båda varven,han är ju så härlig att sitta på.I morgon får han vila vi har ju hopptävlingar på klubben och jag tänkte hjälpa till halva dagen,ska ju jobba på kvällen,måste ju göra två heldagar för att få reduserat pris på manegekortet,men det är ju bara kul att vara med, och se på alla tävlande och en massa människor som man träffar.Ha de gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar