lördag 14 augusti 2010

Utsläpp!!!

I dag var det min tur att släppa ut hästarna,jag var i stallet strax efter åtta,tänkte att då blir det bra att rida,lite svalare Hälge skötte sej bra han blev lite orolig när dom andra hästarna släpptes ut men det snart över.Red lite öppna och travade över cavallettibommar,galoppen var han så duktig i han gick stadigt och lugnt kunde både korta och länga sej =).Jessica tar in hästarna i kväll,för jag skall träffa en massa roliga stallkompisar som jag inte sett på ca 35 år,några har jag väl träffat senare men inte alla,det ska bli så kul och se om man känner igen varandra,blir säkert massor att prata om.Vi ska hålla till på gamla Gustavsbergs Fältridklubb som nu är nedlagd sedan många år,I dag är det privatägt,och stallet huserar en massa vackra Arabhästar,skall bli jättekul att se dom.Ha de Isa

3 kommentarer:

  1. oj det låter kul m återträff:) Gustafsberg har man ju många minnen från, jobbade där i fyra år tidigt 90-tal, hade vart kul att se hur det ser ut idag, du får rapportera:)

    SvaraRadera
  2. Jaså va det där ni va?!Jag trodde att ni va på badrestaurangen.....;)))Men det e ju klart att ska man återträffas så e ju den riktiga gamla miljön roligast att träffas i!!

    SvaraRadera
  3. Ja Cissi det var jättekul att träffa så många,men tyvär fick vi inte gå in i stallet eller ridhuset,fast utsidan var ju finare på Marines tid.Ja Jessica det var på stallet så miljön var ju den rätta.

    SvaraRadera