söndag 22 augusti 2010

Uteritt....


Idag red Jessica och jag ut i skogen,det var första gången för mej sedan vi flyttade till Holmens.Vi red en kuperad stig kan man nog säga Hälge fick ett gott pass och jag med,på ett ställe tyckte jag att här vågar inte jag gå ner men det gick ju inte att vända för vi var ju halvvägs ner redan så jag hoppade av och ledde han ner,tror jag får lära Hälge att han går ner lös före mej och väntar tills jag kommit ner =) men jag satt upp igen och så fortsatte vi,Hälge var så klok och fin han förstod nog att han fick ta över flera gånger trygg som en klippa var han,jag får nog säga att han kommer att bli en toppenhäst till mej,nu ska Marion rida han måndag,tisdag och torsdag.Ha de Isa

2 kommentarer:

  1. Det va ju faktiskt inte den lättaste skogsvägen heller....va ju ganska brant nerför och Hälge med sin korta hals;))Han skötte sej kanonfint idag!

    SvaraRadera
  2. Ja han var så verkligen en liten Pärla min lilla sagohäst.Tack för sällskapet Jessica tur jag har dej =)

    SvaraRadera