torsdag 16 juli 2009

Semester!!

Hej på er , jag har ändrat på kommentar har förstått att alla inte kan skicka kommentarer o de e ju tråkigt, men nu tror ja det går bra.Nu har jag åkt på semester till min bror i Karlstad.Har varit runt lite här o var mest i hästaffärer o kollat va dom har,köpt mej 2 vojlockar o ett snyggt pannband,tittat på Anettes hästar min brors dotter hon har en Friser o ett Tyskt halvblod på tre år mycket trevliga hästar o snygga båda två,kul att se dom live inte bara på film.Emelie har hand om Tequila som nu fått på skor på alla 4 fötterna,så nu slipper hon smyga i gräskanterna.Kasper den stackarn fick förstoppning när han kom fram till Malin så veterinären fick komma på besök,men nu tror jag han e som vanligt.Ha de Isa

8 kommentarer:

  1. Gör inte slut på alla pengar,du får ju ha ngr kvar till SM:et!!

    SvaraRadera
  2. Hejsan Isa.Kul att ni kom hit till Karlstad och hälsa på.Ulla

    SvaraRadera
  3. Nä de e ingen risk för de finns inget jag behöver,Ja de e alltid kul att komma till er synd bara att det blir så sällan vi ses ha de / Isa

    SvaraRadera
  4. Hej Isa. Här har hänt massor läser jag. Inte vart här på ett tag (trasig dator) Alltid kul att se bilder på Tequila och höra att allt går bra. Zelda växer så det knakar, både på höjd och bredd. Ha en skön sommar. Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Hej!!
    Nu kan även jag kommentera, Isa ;-)
    Jag tänker på dig ofta (saknar dig!!)
    Ha en trevlig semester!
    Kram Simone

    SvaraRadera
  6. Hej Simone saknar dej oxå det blir inte detsamma efter semestern att komma tillbaka,du kommer väl ett litet tag hoppas jag,Kram på dej och ha en bra sommar / Isa

    SvaraRadera
  7. Hej syster.
    Var inne och kollade din sida och det positiva var att du har hittat rätt i musiken, både Elvis och Jerry Lee.
    Kul att ni båda var här och hoppas att det blir flera gånger. Självklart skall vi komma ner men, skynda på med hus så vi får plats.
    Enda alt. var anonymt i "välj profil".
    Brosan

    SvaraRadera
  8. Hej Marie roligt att du tittar in på bloggen ibland men det vore ju kul om du kom på riktigt.=)Ja det det var roligt att du Broder tittade in på bloggen,ni är så välkommna när ni nu kommer.Kram på er

    SvaraRadera