lördag 18 juli 2009

Lite nyheter!




Hej på er, nu har vi kommit hem från Karlstad ,alltid kul att komma dit o träffa min bror och hans familj,titta på Anettes fina hästar, ja bara ha semester från alla måsten,men herregud va jag har saknat Tilda har pratat med henne i telefon några gånger, hon har varit ledsen och saknat sin Mormor ,den lilla godingen,fick stora och många pussar och kramar när jag träffade henne i eftermiddags.Kasper hade fått förstoppning så veterinären fick göra ett besök,men dagen efter var han som vanligt igen,han hade troligen druckit för dåligt under transporten, och när han kom fram,Malin har nu tagit några ridturer på han och hon e jätte nöjd med han kul att höra.I morgon skall jag hämta en sadel i Lilla-Edet som förhoppningsvis passar Tequila hon är kort i kroppen ingen manke och rak rygg, så det är svårt att hitta en sadel som passar,den jag har nu passar henne men inte mej, stenhård att sitta i( jag har väl inga ridmuskler i baken) .Emelie har tagit hand om henne när jag varit på semester,hon e en duktig o genomgo unge,jag e så glad att hon hjälper mej när jag behöver hjälp. Snart bär det av till Karlstad igen närmare bestämt 31/7-278 skall kolla på Equality Lines stora hopptävling som dom har en gång om året Jessica skall åka med kul tycker jag,så får hon träffa sina kusiner o sin morbror,även kolla på anettes hästar,Ha de gott i regnet.

2 kommentarer:

  1. Va söt hon är den lilla tösungen. Fin häst har hon fått.:)) Kul att komma upp och se tävlingar och träffa släkta. Hälsa dom från mig. Jag va inne på Nettans sida men fick inte upp filmer på den nye stjärnan..?? Kram...:)

    SvaraRadera
  2. BM du får gå in på hennes nya sida,sök på Mitt liv med hästarna på google så får du upp dom!!Ska bli kul och komma hemifrån och bara vara ngr dagar tycker jag,vem vet nästa gång kanske jag tar med Sudden?!Kram

    SvaraRadera