tisdag 7 juli 2009

Lite blandat!











Hej på er Kasper är kvar ännu,Transportföretaget har inte hämtat han ännu,dom skulle komma nu på Torsdag eller Fredag vi fär väl se hur det blir med det.Janne på Tequila( Sambon )och Gunilla på Teo, tog en liten ridtur i dag det hade gått bra sa dom och det såg ju så ut ,när dom kom tillbaka.Det är ju kul att Janne vill rida ibland tycker ja.Lägger upp en bild på detta när jag laddat ur Telefonen.Tyvärr kan jag inte vara med för Peter denna gången ,hade glömt att vi skall på hundutställning hela den helgen,vi äker redan på Torsdag,så det får bli i Augusi i stället.Lägger in några bilder på Sudden o Jessica från tävlingen i Essunga,och på Tequila.

3 kommentarer:

  1. Ja du Isa. Jag har läst hur du filma på Jessickas blogg..:)))

    Då har du en fin film mellan hindren nu då..En konst det med måste jag säga..:)))

    Har hänt mig med men då fick jag bara med mina skor och mycket mark...:)))

    Lycka till på utställningen...:)

    SvaraRadera
  2. Ska tillägga att det var mkt mark som blev filmat för henne också,haha!!!

    SvaraRadera
  3. Jaja jag är ju inte proffs på att ta kort precis men filma brukar ju gå bra,men denna gången trodde ja att ja tog kort.Haha

    SvaraRadera