onsdag 31 augusti 2011

Äntligen är Albionsadeln såld !!!

I dag var jag i Kungälv,hade fått sålt min Albionsadel,har försökt att sälja den själv i flera månader men bara fått en massa mail om att dom vill se mera bilder och när jag skickat dom så har dom inte hört av sej mera trött jag blir på sånt folk.Gick runt i butiken och kollade men tyckte inte det fanns nåt jag ville ha,men fick köpt mej ett muffbett som jag har funderat på länge och så lite foder och andra småsaker haha. Hälge har ju sin vilodag i dag.Isica kunde rida går red jag han en liten sväng i ridhuset för att se om ryggen klarade det red nog bara 5 minuter och det gick ju bra,men sen när jag kom hem började det igen och samma i dag det blir som ryggskott fattar inte varför.Jessica kunde rida Hälge för Pernilla på lördag då jag känner att jag inte klarar det för ryggen...Ha de agott Is

4 kommentarer:

  1. Nästan skamligt att vi inte hittade ngt vi ville ha,haha;)Ja jag får ju prova sagohästen,va väl närmare 1 år sen jag red han sist?!

    SvaraRadera
  2. vad ska du ha för sadel istället? :) //Anette

    SvaraRadera
  3. Jag har köpt en Prestige Paris D som är lite svängd i bommen Albionen var helt rak.

    SvaraRadera
  4. ja dom är ju det albion, raka alltså. albion ultra är lite mer svängd. //A

    SvaraRadera