lördag 24 oktober 2009

Ja nu e man utan häst fast ja har ju Ella!

ja idag åkte Tequila till sin nya ägare i Surte,hemvägen hade gått bra.Estelle hade tagit en ridtur när dom kommit fram så att Tequila fick se sej omkring i sin nya omgivning,Hoppas nu att dom trivs med varandra,det tror jag säkert att dom gör Tequila är ju en sån snäll o go häst,svårt att inte tycka om henne,Sudden blir nog lite deppig i några dagar han är ju så fäst vid henne.jag får väl skriva om Ella och Sudden på bloggen,tills jag hittar mej en dressyrhäst någon som vet om nägon till salu? hör i så fall av dej,tills dess ha de.

6 kommentarer:

  1. Anette igen, hmm...skrev nyss en kommentar, du behöver inte godkänna den! länkade till en saluhäst...men svara inte på den! råkade hitta bloggen till den hästen och den står tydligen en hel del på bakbenen...inte att rekomendera...hehe.. så glöm den :-)

    //Anette

    SvaraRadera
  2. Va bra att allt hade gått bra när dom åkte hem,eftersom dom aldrig hade kört häst förut.Ja du får låna han så mkt du vill tills du hittar en ny stjärna=)Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hittar ny häst snart. Inte så lätt att välja häst. Men när du hittar den så vet du...:)) Håller ögonen öppna. Kram.

    SvaraRadera
  4. Tack mina goa vänner,för att ni håller koll på vad som finns på hästmarknaden.Tack jessica att jag får låna Sudden så att jag håller igång min ridning.Ha de Isa

    SvaraRadera
  5. här har du en häst som rör sig riktigt trevligt! åh hade jag inte haft så många själv så hade jag varit riktigt sugen på denna!

    http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=293731

    //Anette

    SvaraRadera
  6. Tack Anette,jag hade precis kollat den ,tror jag ringer på den ha de Isa

    SvaraRadera