tisdag 6 september 2011

Kasper till salu..







Min förra häst som jag hade samtidigt med Tequila,Kasper som jag sålde för två år seda är nu till salu det är ju en underbar häst som jag saknar jättemycket och skulle vilja ha tillbaka ,sålde han pga att han var så bakskygg men numera har det nästan försvunnit helt,han har ju blivit riden och tränad för fälttävlan av tjejer som är tuffare än mej,vilket ju inte är svårt att vara ;)men tyvär blir det nog inget återköp då han nu är så mkt dyrare ;( ha de

5 kommentarer:

  1. Du får väl höra hur mkt priset e diskutabelt?;)Annars lär du nog ångra dej kan jag tänka...

    SvaraRadera
  2. Han är ju så fin! vad kostar han nu för tiden? visst had ehan rätt bra gångarter också?

    SvaraRadera
  3. Anette hon begär 55,000 ja han hade bra gångarter och var helt underbar att ha att göra med,han var ju bakskygg men det har dom tränat bort / Isa

    SvaraRadera
  4. Nej, 65 000 för han! Han står i stallet nu och vi har precis ridt han. Han har stått hos os i ca 9 månader så vi äger älskling nu! Han är ALLT ANNAT än bakskygg...... kan sitta under han, Fläta svansen i en timme (hehe) b la!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick ni ge 65000 för han ?jag skulle få köpa tillbaka han för 55000 ,ja han har alltid varit snäll har bara varit bakskygg när han blev riden / Isa

      Radera