fredag 9 september 2011

Fortsättning !

Tränade på lastning i dag med men då var det bara jag å en kompis,,började med att borsta av han vid transporten vilket han tyckte va snuskigt men när inget hände så gick de bra sedan gich vi runt bil å släp tyckte väl att det var sådär sedan skulle jag ta ner baklämmen och det var ju skitläskigt så då backade han och ville där i från och vips så hade knuten släppt på repgrimman och då gick Hälge till vinterhagen han ville väl inte vara med längre ;) jaja bara gå å hämta han och så en bättre knut ja e ju lite dålig på att knyta som man ska kommer ju inte ihåg hur man gjorde.Nåväl Hälge ville ju inte trampa på lämmen ens så jag tyckte väl de börja dåligt men ja e ju rätt envis av mej så ja sa att nu får du komma och satte lite press på att han skulle gå fram å vips gick han på halvvägs å lika fort av sen börja han att gå till sidan och då kan han ju inte gå på men då lade ja den långa bakbommen där så den trampa han på några gånger vilket han tyckte va äckligt men efter de så gick han på flera gånger av sej själv men stannade inte någon längre stund sista gångerna kunde han sänka huvet och låta sej smekas en stund så då var jag nöjd och jag tror hälge var det oxå mera kommer när vi tränar vidare till dess ha de gott Isa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar