fredag 20 maj 2011

Veckorapport !!!

Hej alla, e väl kanske inte så många som läser denna bloggen ;) i alla fall e de inte nåt större tryck på kommentarerna.Måndag uteritt i skogen klättring Tisdag hoppning utan tränare Marion hoppade så klart ;) Onsdag vila ,Torsdag uteritt i skogen med lite blandad träning,Fredag ett dressyrpass i manegen han kändes jättefin i dag,Ett pass dressyr på Sudden samma känsla här så fina att rida båda två om jag bara gör rätt ;)) men nu har jag ju tränat för Pernilla i Lördags så lite minne har jag ju på vad jag behöver träna på,haha snart ska jag på kalas till goaste Tilda som fyller 5 år i dag,ha de Isa

8 kommentarer:

  1. Jodå, här har du en trogen läsare :))
    Härligt när allt stämmer i ridningen! Ni ser så fina ut tillsammans på de bilder o filmer du visat! Får försöka se till att komma o kika på er ngn gång!

    SvaraRadera
  2. Hej Jennie,ja det skulle vara roligt att träffa dej det är ju ett tag sedan sist,du får komma och ta dej ett pass på Hälge,roligt att du läser på min blogg då blir man glad,jag är ju oxå inne på din blogg oftast varje dag kram

    SvaraRadera
  3. tur att du har en trogen läsare till här då;)

    SvaraRadera
  4. Det är roligt att du har en blogg Isa så man får se massa tjusiga bilder o filmer från er i Uddevalla. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Ja det kan ju vara lite kul att få lite från uddevalla gillar ju att titta in på din blogg me,kram

    SvaraRadera
  6. Ja, smygläser oxå ;) BM :))

    SvaraRadera
  7. Gott B-M det gillar jag,kram Isa

    SvaraRadera