fredag 13 maj 2011

Mormor..

Ja nu har jag blivit Mormor till en liten tjej som heter Fanny,lite snopen blev jag för jag var så säker på att det skulle vara en pojke ;) men det spelar ju ingen roll bara barnet är friskt,och det är hon ju.Hälge har växt ur sin Albion hoppsadel så nu letar jag som bara den efter en ny och i dag har jag provat en Prestige Paris 16" och jag tror att den passar jag hoppas det i alla fall,får väl prova den igen några gånger.I morgon är det Pernillaträning och jag får väl hoppas att det inte är något strul med Hälge denna gången ;) för nu behöver jag inspiration för att komma vidare sitter ju gärna och tror att jag gör rätt ;)) Ha de bra..

2 kommentarer:

  1. Ja där fick du allt tji du;))Så om ngr år så får vi väl springa efter 2 st busungar i stallet,haha;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja vi får väl de och båda ska väl trava å galloppa förstås,jaja man får ju bra kondis i alla fall..

    SvaraRadera