söndag 10 april 2011

VÅR!!!

Har varit lite bloggtorka i några dagar,jobbat en hel del orkar då inte sitta vid datan så mycket.Men jag har hållt i gång en del, ridit på Hälge han är så rolig att rida vill vara till lags,han är så lydig så det är en fröjd att rida han;) sedan har jag ridit Sudden några gånger och kommer väl att göra det tills Jessica kan ta över igen,han är oxå väldigt lydig Anette har ju hållit igång och tränat med han och det har hon gjort jäkligt bra,så det är bara att fortsätta i samma anda om jag nu lyckas med det;) men jag får ju upp min balans fortare om jag har två olika hästar att rida,och säkert blir jag smidigare oxå haha och det kan ju behövas,Ha de Isa

1 kommentar:

  1. Ja du har då fullt upp med hästar,heltidsjobb och allt annat som man vill göra när man e ledig och vid fint väder vill man ju inte sitta inne och glo på datorn heller:)Tack för att du håller igång Sudden och du kommer att få superbalans innan sommarn!Kram

    SvaraRadera