onsdag 18 november 2009

Skitväder!!

Hugo.
Hugo 9 veckor.

Lilla Jerry snart 4 månader.


Hej på er,jag är faktiskt nöjd med att inte ha någon häst just nu,när det är sådant dåligt väder.men i dag löslongerade jag Jessicas Sudden,det var en utmaning,han är ju inte van vid löslongering,slö och trög var han,inte gick han på volten som mina andra hästar gjort,nä han svassa runt hela ridbanan inte ville han gå på en volt,vissa stunder gjorde han de och när han fick beröm passade han på att vidga volten.Vet inte vem som fick mest motion jag eller han,men det var väl jag för han verkade pigg när vi var klara.Men han verkade nöjd i alla fall,jag får väl göra detta flera gånger så lär väl han sej det oxå.Vi har fått en ny familjemedlem en liten Cairn terrier vid namn Jerry han är son till våran Hugo,ha de

3 kommentarer:

  1. Tack för hjälpen idag!!Det var riktigt skönt att va hästledig i det här regnrusket:)Lat e han alltid när man gör ngt sånt....konstig häst!Va lika Hugo och Jerry ser ut att va!!Kram

    SvaraRadera
  2. Men helledudane så söt..:))
    Han va pigg och du va trött..hehe..Sudden kan..:)

    SvaraRadera
  3. Så söt han är !! Gulligt o rart att gossa me. Blir lite avis :/

    SvaraRadera