onsdag 25 november 2009

Provridit !

I dag har jag provridit en häst som Peter känner till,det var en mkt trevlig,lydig,välskolad herre.Han var som en trygg klippa egen motor så att man kan konsentrera sej på sin egen ridning,slänkelvikningar gick som en dans,galoppen likaså,han hade inga stora gångarter,men det vill jag inte heller ha,det blir så svårt att sitta ner då =).Fre Way som han heter var jättetrevlig att rida,kändes ju som att jag kunde rida =) bara jag kom ihåg dom där halvhalterna så gick det ju riktigt bra,nu skall jag fundera på detta skriver på bloggen när jag vet vad det blir.Ha de Isa

5 kommentarer:

  1. jag gick in på blup.se för att kika på stammen, men den enda jag hittade var en Fre Day och inte Fre Way....min dator kanske strejka lite för mig. Tog du inga bilder`nyfiken* kram Anette

    SvaraRadera
  2. pappan är Felitsiano morfar Zebulon,nä vi glömde kamera och ingen tänkte på att korta eller filma me telefon,korkat eller.

    SvaraRadera
  3. Anette,jag ska rätta mamma ang stavningen av namnen här så kanske du kan hitta han bättre,haha!Hästen heter Freeway e:Feliziano!Ja vi va väl lite korkade;))Tycker att han va en mkt käck häst för dej!Kram

    SvaraRadera
  4. hur kan man åka o titta utan att ta kort när det sitter nyfikna släktingar på andra sidan världsklotet!!!! *hmphh* :-)

    //Anette

    SvaraRadera
  5. Ja Anette det kan man fråga sej =))

    SvaraRadera