tisdag 17 mars 2009

Löshoppning!!!

I dag har Jessica o Jag löshoppat Tequila o Sudden.Tequila hade nog inte hoppat stutts serier tidigare hon tyckte de va snuskit,men när jag ledde henne över serien i båda varven följde hon snällt med,o sedan klara hon att ta sej över för egen maskin ,hon tog två o två åt gången inte va de meningen att hon skulle göra så ,nä fick henne till slut att trava relativt sakta så att hon tog dom en o en men dom sista bommarna blev två,satte upp ett liten oxer på ca 60cm med galloppbommar då vakna hon och hoppa ordentligt,rev några gånger o då blev hon tossig bralla som en tok o på hindret igen,då gick de bättre till och me riktigt bra vi var nöjda alla tre.Tyvärr hade jag inte filmkameran me får väl filma nästa gång.Ha de Kram Isa

2 kommentarer:

  1. Ja hon skötte sej bra idag den lilla "grisen"!Anledningen att jag skriver så är att om ni hade hört henne när hon blev förbannad av att ha rivit en bom...Hon grymtade som en gris samtidigt som hon "tjöt" och bockade och hade sej!Vi fick oss allt ett gott skratt av henne idag när hon höll på,haha!Värsta e väl att jag hade med mej kameran,men hade glömt den i bilen.Kram

    SvaraRadera
  2. Skärpning med kameran nu brudar :)

    SvaraRadera