lördag 16 juni 2012

I dag har jag ridit !!!

I dag red jag Dimenzo för första gången,han var underbar att sitta på fin i traven,galoppen tar vi en annan gång ;) min kropp var inte direkt med mej i dag men med lite smärtstillande fick de ju gå.I eftermiddag har vi Brännboll med olika stall i närområdet vi får väl se vilka som e bäst jag tror ju att de e vi förstås ;)) sedan har vi lite knytkalas ska bli så roligt vi har ju så påhittiga stallägare som ordnar å grejar allt för en bra gemenskap,toppenfolk alltså,bloggar mera i morgon för då kan jag väl inte röra mej så då sitter jag väl här vid datorn ;)) ha de gott / Isa

2 kommentarer:

  1. Verkligen roligt att du har ridit på han nu!!

    SvaraRadera
  2. ja det var en go känsla ;) skön att sitta på oxå,våran fina häst ♥

    SvaraRadera