onsdag 30 maj 2012

Janne målar huset,kolla ställningen ;) Ronja i nya bling bling tränset,Har köpt mej en kort dressyrgjord så att jag kan använda tömkörningsgjorden till Ronja,vilket jag provade att göra i dag,hon var så duktig den lilla gumman ;) hon behöver få lite mera muskler på ryggen och Tilda är lite för liten att klara att muskla henne,och så har jag varit i paddocken med Enzo och haft lite övningar med han ;) han fick skor i dag på framfötterna,och så skor vi bak om ett par veckor han stod så snällt,men eftersom han inte har haft skor förr så tar vi det lungt med han,mycket gosa har det oxå blitt han e så underbart trevlig lillen ;)) ha de gott Isa

2 kommentarer:

  1. Ja den ställningen e inte att leka med;))!Ja herrejösses va fin Ronja blev när hon arbetade!Och det bästa av allt tycker jag att det är att du grejade med Enzo idag så att ni får lära känna varann lite mer:)

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju inte fel att jag oxå tar hand om han så att inte du gör allt själv,han e ju så go å pratsjuk...

    SvaraRadera