fredag 27 april 2012

Jag har lastat Hälge;)))

Hej på er,i dag har jag lastat Hälge alldeles själv,ja Kenny stod ju en bit ifrån och kollade ;)jag tog in han i transporten två gånger ,stängde baklämmen och körde ett varv på parkeringen,lastade ur han,jippi vad stolt å glad jag är,utan Kennys hjälp hade detta aldrig gott han är ju helt underbar,så har ni lastproblem eller tuffa buffliga hästar be då Kenny om hjälp han fixar det mesta och det utan en massa bråk med hästen.Nu ska Hälge vila från lastträningen tills på Måndag då han ska visa att han kommer ihåg vad han lärt sej;)) Tror jag tar mej en liten ridtur i hälgen ,ha de gott Isa

2 kommentarer:

  1. Va roligt att det går så bra!;)Klart du ska var stolt det är ju inget vi trodde skulle vara möjligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det va ju inte det,han skulle vi ha vetat om när Sudden var så bökig att lasta ;)

      Radera