onsdag 1 februari 2012

Lite nya bilder !

Janne på Hälge Tilda på Ronja och Jessica och Ina,ute på en härlig tur i solen.

Janne och Hälge.



Så här kan man se ut om man gillar lera som Hälge älskar.Och under täcket fanns det massor av lera som tog en evighet att spola bort eftersom Hälge avskyr vatten..













Tilda,Ronja,Jessica och Ina.









Hälge och jag.

























Pussar på Colle.





Tomten kom till Hässleröd på julafton.



























Har varit dålig på att blogga,vet inte vad jag ska skriva,tycker inte att det händer så mkt nytt just nu ;) Förkyld har jag blivit så nu har jag fått vara hemma från jobbet några dagar.Hälge har varit lite blandad i ridningen tycker jag,vissa dagar har han varit lite sur men för det mesta på gott humör,och i morgon kommer veterinär Anna ut och kiropraktar han lite,i dag var han fin att rida,jag var på han mera aktivt med skänklarna så att han trampade under sej och inte bara tuffade på duktig min lille Sagohäst,lägger upp lite blandade bilder ha de gott / Isa

2 kommentarer: