torsdag 17 november 2011

Blev ingen ridtur ...

Det blev ingen ridtur för både Jenny och jag var så slöa så vi blev sittande och åt bullar och kakor ;) sedan var det för sent att rida eftersom Jenny skulle på utvecklingssamtal....Men Jessica tömkörde han och jag fich prova på hur det va och ja har ju inte så bra kläm på dom där tömmarna och så en pisk på de, men de gick ju några varv i alla fall resten fixade Jessica,Tack gumman ♥ Men jag red några varv på Sudden i ridhuset så jag tränar upp min onda rygg igen lite trav blev det med han e så fin att rida Jessica hartränat han bra. ha de gott Isa

1 kommentar:

  1. Ja ni 2 kan allt lägg in en riktigt slö sida ibland;)))Men det va ju tur att vi löste det ändå med tömkörning som han ändå ska göra också,som han dessutom gör MKT bra!Kram

    SvaraRadera