söndag 20 mars 2011

Pernillaträning!!

Igår Lördag tränade jag för Pernilla igen,Hälge var så duktig och det gick så jäkla bra,tyvärr hade jag ingen som kunde filma,vi tränade på att han skulle bli kvickare i bakbenen fick låna sporrar av Pernilla för han blev så trög att driva och jag är ju inte på topp precis ;)Hälge blev så snärtig att han var som en dröm;) Hade lite tur oxå Jeanette en kompis kom och tittade så hon både filmade och tog en massa kort på oss lägger upp filmen så fort jag fått den, tror att hon fick med oss på slutet då han gick som bäst.I dag är det oxå en solig å varm dag bara att njuta, skall ta mej ett pass med Hälge i eftermiddag igen,ha de Isa

1 kommentar:

  1. Synd att jag inte fick se träningen;( Och synd att "skit-Hälge" hade gjort lerinpackning idag,men du fick ju gjort en massa annat istället,haha;)

    SvaraRadera