tisdag 25 maj 2010

Indian Zilver!

Försökte lägga upp en film när Jessica rider Hälge men nu har den laddat i en timma då avbröt jag,att det ska ta så lång tid, jag gör väl något galet förstås =))


Jessica är snäll och hjälper mej att sätta igång Hälge,han är ju lite känslig efter att han skrapat i ryggen,så jag som e lite osäker och ringrostig kanske inte är den bästa just nu att rida han.men vi har planerat att jag ska rida han på Fredag,det ska bli skoj jag är jätte ridsugen,så det ska nog gå bra.Han har bara blivit riden Måndag och Tisdag sedan skadan för fem veckor sedan men nu rider Jessica han varje dag fram till Fredag då det blir min tur.Ha de

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är ridsugen:)Men nu är ni ju på gång iaf!

    SvaraRadera
  2. och så va det ju torsdag som e bestämt förstås!!:)

    SvaraRadera