tisdag 17 februari 2009



Korsningponny
Kasper Född 2004
Kasper kom till oss 18/7 2007
Kasper är en helt underbar häst som vill vara oss till lags,helt okompliserad att ha att göra med.Kasper tycker inte om när Rådjuren kommer hoppandes i hans väg ,då kan han hoppa till,men han flyr inte men hu va dom e läskiga.Kasper rids för det mesta av min hjälpande hand Monica,som är till stor hjälp då jag själv varit sjuk en längre tid.Men nu är jag på gång,har så smått börjat rida efter ett uppehåll på ca 10 månader,det ska bli så kul!

6 kommentarer:

  1. Skönt att du e på g, får jag snart se dig på dressyträningarna nu??? Har du glort bloggen själv, snyggt. Janne

    SvaraRadera
  2. Hej Isa!

    Vad kul att se att du oxå bloggar! Jättefin sida du har gjort =) Hoppas allt är bra iaf!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Nu är tanten på G. Underbart. Träna,träna,träna! Kram BM :)

    SvaraRadera
  4. Hej på er!Ja nu har den tröga vaknat till liv,med hjälp av min Janne och den kära B-M har jag lärt mej en hel del om blogg.Ja du Janne du är välkommen att komma o träna mej :)så skall jag väl komma till skott o tävla (lite på klubben).Ja Jennie jag har oxå kommit in på detta :)var inne o tittade på din me Jessica sa att du hadde en rolig blogg så då va ja ju tvungen att kolla,ja allt e bra här.Jadu B-M vad har du fått mej till (blogga) trodde ja väl aldrig.Kramar på er Isa

    SvaraRadera
  5. Isa! Det är BM's fel att jag bloggar åxå :o))
    Vad är hon för "tant" egentligen?? Det är iofs rätt kul att hitta Er gamla "uddevallare" igen

    SvaraRadera
  6. Min fina prins stormtrivs iaf! Han tränas för b la Niclas Haking och vi har haft han i ca 13 månader nu! Hör av dej på min mejl igen om du planerar att åka åt vårat håll!!! Mvh Emelie och Kasper ♥

    SvaraRadera